سمپاشی و پاکسازی انواع حشرات و آفات بدون بازگشت

تماس اورژانسی

سمپاشی و پاکسازی انواع حشرات و آفات بدون بازگشت

تماس اورژانسی

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه

سوسک های ریز در صورت عدم سمپاشی صحیح و به موقع، در مدت بسیار کم تعدادشان افزایش یافته و مقابله با آنها سخت تر خواهد شد به همین دلیل شرکت سمپاشی هوپاد به شما پیشنهاد می‌کند در اسرع وقت نسبت به سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه اقدام فرمایید یا در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

سوسک های ریز آلمانی که معمولا در زیر کابینتها و یا درز ها شکاف های آشپزخانه مخفی می‌شوند زیرا که در این محل هم رطوبت کافی وجود دارد و هم خرده ها و باقی مانده غذا به همین دلیل محل بسیار خوبی برای رشد و تکثیر سوسک های ریز آلمانی هستند.

مهم ترین کار برای از بین بردن سوسک ها به طور قطعی باید تخم سوسک ها و کپسول آنها را از بین برد.

مرکز سمپاشی هوپاد با استفاده از سموم شیمایی و یا سمومی که برپایه گیاهی تولید شده اند و همچنین با محیط زیست سازگارند و هیچ آلرژی و مسمومیتنی برای انسان ندارد، استفاده می‌کنند و سوسک های ریز آشپزخانه و کابینتی برای همیشه از منزل شما می‌روند.

در ادامه راه هایی که می‌توان سوسک های ریز آشپزخانه را از بین برد می‌پردازیم:

  • یکی از بهترین راه ها تماس با یک شرکت سمپاشی معتبر است زیرا شرکت ها با داشتن تخصص در زمینه دفع آفات و سوسک ها، با بررسی شرایط محل هجوم سوسک ها و با استفاده از سموم مناسب اقدام سمپاشی منزل شما می‌کنندو شما دیگر نگران بازگشت سوسک ها نخواهید بود زیرا انجام تمام کارها با تضمین به شما ارائه خواهد شد.
  • یکی دیگر از راه های مبارزه با سوسک های ریز آشپزخانه اینست که از سموم شیمیایی یا ژل های سوسک کش استفاده کنید اما قبل از اقدام به سمپاشی حتما با افرا متخصص مشورت کنید زیزرا ممکن است از سم هایی استفاده کنید که نه تهنا تاثیری ندارند بلکه باعث افزایش جمعیت سوسک ها می‌شوند.

مراحل انجام سمپاشی سوسک ریز آلمانی

  1. بازدید اولیه کارشناسان از محل هجوم سوسک ها و بررسی میزان آلودگی و اعلام زمان سمپاشی (در صورت آلوده بودن کل آپارتمان باید تمام آپارتمان و تمام محل های ورود سوسک ها سمپاشی شود)
  2. در صورت نیاز به ترک محل قبل از سمپاشی محل به شما اعلام می‌شود، همچنین باید قبل از سمپاشی برخی از وسایل، لباس‌ها و مواد غذایی را جابجا کنید.
  3. برآورد هزینه سمپاشی سوک ریز، این مورد به میزان هجوم و مساحتی که سمپاشی می‌شود به شما اعلام خواهد شد.
  4. پس از پایان سمپاشی ممکن است کارشناس مربوطه برای نابودی کامل سوسک های منزل شما زمان دیگری را برای سمپاشی مرحله دوم اعلام کند که حتما آن را جدی بگیرید تا بطور تضمینی سمپاشی سوسک آلمانی ریز انجام شود.

خطراتی که هجوم سوسک به خانه و آشپزخانه دارد؟

هجوم سوسک های کوچک به آشپزخانه می تواند خطرات سلامتی را به همراه داشته باشد. در اینجا برخی از مشکلات احتمالی مرتبط با حضور آنها وجود دارد:

  • آلودگی غذا: سوسک ها به عنوان حامل باکتری ها، پاتوژن ها و انگل های مختلف بر روی بدن خود شناخته شده اند. هنگامی که آنها با مواد غذایی یا سطوح آماده سازی غذا تماس پیدا می کنند، می توانند آنها را آلوده کنند و منجر به بیماری های منتقله از غذا مانند سالمونلا، coli و اسهال خونی شوند.
  • آلرژی و آسم: مدفوع سوسک، پوست ریخته شده، بزاق و بدن در حال تجزیه آنها حاوی مواد حساسیت‌زایی است که می‌توانند باعث واکنش‌های آلرژیک و تشدید علائم آسم، به ویژه در افراد حساس شوند. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض این آلرژن ها ممکن است منجر به مشکلات مزمن تنفسی شود.
  • گسترش بیماری ها: سوسک ها می توانند با حمل عوامل بیماری زا از مناطق غیربهداشتی مانند فاضلاب و سطل های زباله به آشپزخانه شما، بیماری هایی را گسترش دهند. آنها می توانند این عوامل بیماری زا را به ظروف و غذای شما منتقل کنند و خطر عفونت و بیماری را افزایش دهند.
  • آسیب به اموال: سوسک ها تمایل به جویدن مواد مختلف از جمله کاغذ، مقوا، پارچه و حتی سیم کشی برق دارند. رفتار جویدن آن‌ها می‌تواند به کتاب‌ها، اسناد، لباس‌ها و سیستم‌های الکتریکی آسیب برساند و در صورت هجوم گسترده سوسک ها به خانه به طور بالقوه منجر به خطرات آتش‌سوزی هم می‌شوند.
  • ناراحتی های روانی: وجود سوسک ها در آشپزخانه می تواند باعث ناراحتی روانی قابل توجهی برای بسیاری از افراد شود. این آفات می تواند منجر به احساس انزجار، اضطراب و استرس شوند. به طوری که شما در هیچ لحظه ای احساس آرامش ندارید یا حس می‌کنید در هرجایی آنها را می‌بینید.

برای جلوگیری و کنترل هجوم سوسک، رعایت اصول بهداشتی خوب در آشپزخانه مهم است. این شامل تمیز نگه داشتن آشپزخانه، نگهداری صحیح مواد غذایی در ظروف در بسته، رفع هرگونه نشتی لوله کشی، آب بندی شکاف ها، تمیز کردن چربی ها از سطوح آشپزخانه و تخلیه منظم سطل های زباله است. در صورت تداوم آلودگی، ممکن است به تنهایی نتوانید اقدام به سمپاشی سوسک ها کنید به همین دلیل به یک شرکت معتبر سمپاشی نیاز دارید، ما همیشه برای کمک رسانی و آسایش شما بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ارائه می‌کنیم.

راه های جلوگیری از هجوم سوسک ها به آشپزخانه

  • مواد غذایی را بدون ظرف در بسته رها نکنید و حتما مواد غذایی فاسد شدنی را در یخچال نگه دارید و از ظروف کاملا مناسب برای نگهداری موادی مانند شکر و حبوبات استفاده کنید.
  • محیط آشپزخانه را تمیز نگه دارید، چربی ها و آلودگی زیاد باعث می‌شوند سوسک ها به آشپزخانه شما حمله کنند. بنابراین اطراف گاز و اجاق گاز را تمیز نگه دارید.
  • از رطوبت دوری کنید. سطوح و کف آشپزخانه را همیشه خشک نگه دارید و مطمئن شوید نشتی آب نداشته باشید. فضای مرطوب برای تکثیر سوسک ها بسیار مناسب است.
جلوگیری از هجوم سوسک ریز آشپزخانه سوسک ریز و راه های نابودی
مطالعه بیشتر

روش های طبیعی از بین بردن سوسک آشپزخانه

از قدرت طبیعت استفاده تا برای همیشه از شر سوسک ها خلاص شوید. طبیعت برای تمام مشکلات ما راه حل هایی دارد که فقط باید به دنبال آن باشیم شاید روش های طبیعی دیر بازده باشند اما هیچ آلودگی ندارند. یکی از ساده ترین راه‌های دفع آفات طبیعی روغن چریش است. فقط مقداری روغن چریش خالص را با آب مخلوط کنید و آن را در سراسر آشپزخانه خود اسپری کنید، به خصوص در مناطقی مانند سینک، کابینت، پیشخوان آشپزخانه. این کار نه تنها به شما کمک می کند تا از شر سوسک خلاص شوید، بلکه به عنوان یک ضد عفونی کننده نیز عمل می کند.

مواد طبیعی دیگر که در مقابله با سوسک‌های آشپزخانه می‌توانید استفاده کنید:

برگ بو: این گیاه با داشتن اثر جادویی خود بر روی سوسک ها یک ناجی طبیعی هست. مقداری برگ بو را در آب بجوشانید و این معجون را روی کف آشپزخانه و شکاف ‌های اطراف و داخل کابینت ها، اسپری کنید. این روش در خلاص شدن از شر سوسک های ریز آشپزخانه به خوبی عمل می کند و در عین حال رایحه ای ملایم و با طراوت از ادویه های هندی به جا می گذارد.

دارچین: دارچین یکی از ادویه‌های معطر است که سوسک ها و عنکبوت ها از آن دوری می‌کنند زیرا دارچین با داشتن رایحه قوی و تند برای دور نگه داشتن سوسک ها از آشپزخانه شما شگفت انگیز عمل می‌کند. هم میتوانید تکه هایی از چوب دارچین را در کابینت ها قراردهید و هم می‌توانید آن را در آّب حل کرده و اسپری کنید.

لیمو: لیمو به دلیل داشتن اسید سیتریک یه دافع حشرات به حساب می‌آید. مقداری آب لیمو را در ظرف بریزید و آرام آرام به آن اضافه کنید طوری که همچنان بوی لیمو را حس کنید. در این ترکیب باید درصد آب لیمو بیشتر از آب باشد. حالا از این محلول در محل های مشکوک و محل های اختفای سوسک ها اسپری کنید.

روغن های طبیعی برای رهایی از شر سوسک های ریز آشپزخانه

اسانس ها و روغن های طبیعی، ایمن و سالم هستند.  می توانید از روغن نعناع، روغن اکالیپتوس، روغن سرو، روغن سدر، روغن درخت چای، روغن گربه ای، روغن رزماری، روغن پونه کوهی به دلخواه خود استفاده کنید. فقط این روغن های طبیعی را با آب مخلوط کنید و آن را در تمام سطح آشپزخانه خود اسپری کنید یا در تله ها استفاده کنید. این ها برای سوسک ها بسیار سمی هستند اما برای شما و خانواده تان غیر سمی و آرام بخش هستند.

ترکیب اسید بوریک و شکر برای کشتن سوسک ها

همانطور که می‌دانید سوسک ها بسیار به مواد شیرین علاقه دارند بنابراین شکر به عنوان تله و یک ماده جذب کننده استفاده می‌شود. اما اسید بوریک در تماس با بدن سوسک و دهیدراته کردن آن، موجب مرگ سوسک ها می گردد. بنابراین از این ترکیب استفاده کنید تا نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید. مقدار مساوی شکر، اسید بوریک را مخلوط کنید و آن را روی کف آشپزخانه، قفسه های کابینت و سایر مکان های پرورش سوسک بپاشید. به یاد داشته باشید، اسید بوریک سمی است، بنابراین مراقب استفاده از آن باشید، به خصوص اگر کودک یا حیوانات خانگی در خانه دارید.

نرم کننده پارچه برای خلاص شدن از شر سوسک ها در آشپزخانه

می توانید مقدار مساوی آب و نرم کننده را مخلوط کرده و در مکان هایی که سوسک ها در آشپزخانه شما رشد می کنند اسپری کنید. همچنین می توانید آن را مستقیماً روی سوسک های کوچک و غول پیکر در هر کجا که آنها را پیدا کردید اسپری کنید.

هزینه سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه در کرج

برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه در کرج، با همکاران متخصص ما دردر کرج تماس حاصل فرمایید. هزینه سمپاشی سوسک ریز آَپزخانه ممکن است بسته به اندازه آشپزخانه، میزان آلودگی و سایر عوامل متغیر باشد.

مرکز تخصصی سمپاشی هوپاد در کرج بهترین شرکت فعال در زمینه ارائه خدمات سمپاشی و کنترل حشرات در کرج است. این شرکت با تجربه و تخصص خود در این حوزه، به عنوان یکی از نقاط قوت این صنعت در منطقه شناخته می‌شود. خدمات این شرکت شامل سمپاشی، اقدامات پیشگیرانه، و مدیریت حشرات مختلف در اماکن مختلف می‌باشد.

منبع: www.designcafe.com

مطالب مرتبط

سمپاشی ساس تختخوابی سمپاشی ساس در کرج روش‌های مقابله با ساس

سمپاشی ساس

معرفی سلاح نهایی در نبرد شبانه با مهاجمان شب: اسپری ساس و سموم مناسب ساس ها شما را از گزش های فراوان و بی خوابی

مطالعه بیشتر»
سمپاشی زنبور دفع زنبور از محل زندگی

سمپاشی زنبور

در صورت مشاهده زنبورها در نزدیکی محل زندگیتان ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید و تا جای امکان از مواد شیمیایی برای از بین بردن آنها استفاده نکنید. متخصصین ما در هوپاد صنعت ایمن پادمیرا همیشه پیشنهاد می‌کنند در صورت مواجه با زنبور ها حتما با افراد متخصص تماس بگیرید تا با روش های غیر شیمیایی آنها را از محل زندگی شما دور کنیم.

مطالعه بیشتر»

سمپاشی بید

بیدها و لاروها که معمولاً به عنوان بید لباس شناخته می شود، آفتی پایدار و مخرب است که می تواند منسوجات و پارچه های ارزشمند

مطالعه بیشتر»
سمپاشی مارمولک کرج سم مارمولک

سمپاشی مارمولک

قبل از اقدام به سمپاشی برای کنترل مارمولک‌ها، لازم است مطمئن شوید که واقعاً نیاز به این اقدام دارید یا خیر. مارمولک‌ها از آن دسته آفاتی محسوب می‌شوند که فواید زیادی دارند و کشتن آنها ممکن است به تعادل طبیعت و محیط زیست آسیب برساند. سمپاشی تضمینی مارمولک ها در کرج با سموم مناسب

مطالعه بیشتر»